Multicar M31 Compact 4x4

Multicar M31 Compact 4x4

Katalogové číslo: Multicar-M31

Komunální vozidlo Multicar M31 4x4

Multicar M31 v sobě slučuje multifunkčnost, hospodárnost a ovladatelnost s nejvyššími požadavky na bezpečnost a komfort řidiče. Multicar M31 nabízí tři možná místa připevnění pro více než 300 druhů nástaveb, díky čemuž se stane práce efektivnější a rozmanitější. Variabilita a efektivnost vozidel Multicar M31 je také dána rychloupínacím systémem SWV 500 s integrovaným zvedacím zařízením vpředu a kulovým výměnným systémem vzadu, díky čemuž lze Multicar M31 efektivně využívat v každém ročním období v různorodém terénu. Kabina vozidla Multicar M31 nabízí nejvyšší bezpečnost řidiče i spolujezdce. Konstrukce kabiny Space – Frame byla testována certifikačním systémem DEKRA. V porovnání se svým předchůdcem má Multicar M31 o 0,5 metru lepší výhled na přední nástavby. V případě Multicar M31 byl výrobci zvolen silný a zároveň vysokoobjemový sériový motor FPT turbo diesel s výkonem 110 kW (150 HP) – selektivní katalytická redukce snižuje emise – splňující normy EURO VI. Oproti předchůdci Multicar M31 má vyšší zatížení přední nápravy, které může dosahovat až 2,7 t, vyšší objem palivové nádrže 90 litrů, výkonnější hydrauliku a komfortnější prvky pro obsluhu. Samozřejmostí je možnost výběru pohonu, a to z variant 4x2 nebo 4x4. V případě potřeby lze jednoduše stisknutím tlačítka zapnout pohon na všechny čtyři kolo nebo plazivý chod. 

Bližší info: 725 336 421, prodej@traktorservis.cz  

Cena na dotaz
Není skladem

Detailní popis

Variabilita a efektivnost vozidel Multicar M31 je také dána rychloupínacím systémem SWV 500 s integrovaným zvedacím zařízením vpředu a kulovým výměnným systémem vzadu, díky čemuž lze Multicar M31 efektivně využívat v každém ročním období v různorodém terénu. Kabina vozidla Multicar M31 nabízí nejvyšší bezpečnost řidiče i spolujezdce. Konstrukce kabiny Space – Frame byla testována certifikačním systémem DEKRA. V porovnání se svým předchůdcem má Multicar M31 o 0,5 metru lepší výhled na přední nástavby. V případě Multicar M31 byl výrobci zvolen silný a zároveň vysokoobjemový sériový motor FPT turbo diesel s výkonem 110 kW (150 HP) – selektivní katalytická redukce snižuje emise – splňující normy EURO VI. Oproti předchůdci Multicar M31 má vyšší zatížení přední nápravy, které může dosahovat až 2,7 t, vyšší objem palivové nádrže 90 litrů, výkonnější hydrauliku a komfortnější prvky pro obsluhu. Samozřejmostí je možnost výběru pohonu, a to z variant 4x2 nebo 4x4. V případě potřeby lze jednoduše stisknutím tlačítka zapnout pohon na všechny čtyři kolo nebo plazivý chod. 

Podvozek

Rozvor kol 2 995 mm,  rozměry vozidla 5 190 x 1 630 x 2 200 mm
Robustní torzní rám vyrobený z ocelových profilů
Barva rámu: černá RAL 9005
Nezávislé zavěšení předních kol s vinutými pružinami, povolené zatížení přední nápravy 2,7 t
Tuhá zadní náprava se stabilizátorem a s progresivním odpružením listovými pružinami, povolené zatížení zadní nápravy 3,67 t
Přípustná celková hmotnost až 5,6 t (lze homologovat jako N1 - do 3,5 t) 
Hydraulické teleskopické tlumiče vpředu a vzadu
Zadní náprava s rozvodovkou (za příplatek s uzávěrkou)
Trvalý pohon zadní nápravy (4x2) s možností připojení přední nápravy (4x4)
4 kola s jednoduchými pneumatikami 225/75 R16C
Nápravy s bezúdržbovými ložisky kol
Boční ochrana proti podjetí (boční plastové obložení a plastové blatníky)
Spojka pro odtažení vozidla vpředu, 
Zadní příčník pro montáž čepové spojky resp. kulové hlavy pro tažení přívěsu
Kabina

Sklopná 2-sedadlová kabina konstrukce Space-Frame s rámem z vysoko pevnostních speciálních profilů a opláštěním z plastových dílů
Interiér optimalizovaný pro snadný přístup
Panoramatické přední okno z vícevrstvého bezpečnostního skla, s dokonalým zorným polem a integrovanou ochranou proti slunečnímu záření
Dveře s integrovaným držákem láhve, mechanicky ovládaná okna, za příplatek elektrické ovládání oken
Perfektní boční výhled okny s velkou plochou a zasklenými plochami pro výhled v spodním prostoru dveří
Nastavitelná výška a sklon sloupku řízení
Mechanicky odpružené sedadlo řidiče
Protihlukové a izolační kryty vyrobené z recyklovatelných plastů
Zpětná zrcátka vlevo i vpravo, za příplatek elektricky nastavitelná a vyhřívaná
Sluneční stínítka pro řidiče i spolujezdce, popelník a 12V zásuvka
Barva: oranžová RAL 2011
Motor

Vznětový 4-válcový řadový motor IVECO typ F1C E5 s filtrem pevných částic v uzavřeném systému
Zdvihový objem 3.0 l
Výkon 110 kW (150 PS) při 3 500 ot./min.
Točivý moment 320 Nm při 1 200 ot./min.
Vstřikovací systém Common Rail (Bosch)
Výfukové potrubí, vyvedené nahoru za kabinu (kromě dvojkabiny)
Turbodmychadlo a chlazení plnicího vzduchu
Ovládání větráku přes viskózní spojku
Elektronické řízení motoru s elektronickou regulací pracovních otáček a tempomatem
Hodnota emisí podle EURO 6
Objem palivové nádrže – 90 l, uzamykatelné víčko palivové nádrže
Převodovka

Synchronizované ozubené soukolí
5 převodových stupňů vpřed a 1 vzad, vč. plazivého chodu 10 převodových stupňů vpřed a 2 vzad
Jízdní a pracovní rychlost mezi 0,6 a 90 km/h, u N 1 až 110 km/h
Elektrohydraulické ovládání převodovky a plazivého chodu
Spojka – hydraulicky ovládaná jednokotoučová třecí spojka; kotouč spojky s vysoce kvalitním, organickým, třecím obložením
Řízení

Hydraulické řízení s posilovačem, jednoduché a přesné
Nastavitelná výška a sklon řídícího panelu
Brzdy

4-kanálový systém ABS
Kotoučové brzdy s vnitřním chlazením na všech kolech
Elektrický ukazatel opotřebení brzdového obložení
Samočinné nastavení brzd
Bezazbestové brzdové destičky
Ruční parkovací brzda (bubnová brzda)
Kontrolka signalizující poruchu brzdového okruhu a stav brzdové kapaliny
Univerzální tříokruhová hydraulika 

Určena k pohonu nástaveb a k pohonu přední rychloupínací desky
Objemový výkon 80 l/min. – již od otáček motoru 2 700 ot./min., tlak max. 200 bar
Ve spojení se sklápěcím modulem vhodná také pro pohon třístranného sklápěče
Pohon přes elektrohydraulicky připojitelný vedlejší pohon závislý na motoru a axiální vícepístové čerpadlo
Autoregulační systém pro proměnlivé rozdělování objemu oleje do dvou na sobě nezávislých hlavních spotřebních okruhů a řídicích funkcí
V základním vybavení 2 dvojčinné řídicí funkce a 1 pracovní okruh vpředu a 1 pracovní okruh (vzadu za kabinou vlevo) s bezodkapovými plochými rychlospojkami
Předvolba výkonnosti obou pracovních okruhů pomocí 2 regulátorů průtoku s ručním ovládáním (0 až 70l)
Uvolnění tlaku v rychlospojkách pro ulehčení výměny předních nástaveb
Nouzové ruční ovládání pro všechny funkce
Chladič oleje s výkonem 7,5 kW
Nádrž na hydraulický olej 70 l se zpětným filtrem, odvzdušněním a ukazatelem stavu
Elektrické zařízení

Alternátor s integrovaným regulátorem 12V, 110 A
Startér 12V, 2,5 kW
Vysokokapacitní akumulátor 12V, 100 AH
BI halogenové světlomety H7 s regulací světla stejně jako LED – denní světla
Směrová světla vpředu, po stranách a vzadu
Kompaktní koncová světla obsahující mlhové i couvací světlo
Podsvícené vypínače
Vnitřní LED osvětlení s dveřními kontakty
Tachometr, ostřikovače
Počítadlo pracovních hodin a počítadlo hodin hydraulického systému
Displej s venkovní teplotou
Příslušenství vozidla

Přípoj na odtažení připojitelný na nárazník
1x zakládací klín
Konzervace a ochrana podvozku
Bližší info: 725 336 421, prodej@traktorservis.cz  

*ilustrační obrázky